U nás v Hostivaři, než ho zplnoperonizovali, tak jezdily (na dvoukolejce) osobáky na střídačku. Napřed jeden a teprve po jeho odjezdu mohl přijet druhý, aby se předešlo tomu, že někoho přejedou. Ale jak to řešit na jednokolejce, to netuším. Řekl bych, že budeš muset sestavit grafikon tak, že se 3 vlaky ve stanici sjet můžou, ale jen dva z toho můžou být osobní, musí být na kolejích bližších staniční budově a nesmí to být oba vlaky z hlavní tratě, pokud jsou delší než polovina délky dopravní koleje.
Ale napadlo mě teď, jak to elegantně vyřešit s tím, že všechny tři vlaky můžou být osobní. Pokud bude mezi 2. a 3. dopravní kolejí (počítáno shora, ti znalí to jistě omluví
)větší rozestup os kolejí tak, aby se tam vešlo poloostrovní nástupiště, tak žádné předpisy neporušíš. Přechod bude jen na jednom konci (u staniční budovy) a zároveň tam bude zábradlí, aby lidi neběhali přes koleje. Tak, jak se to staví při modernizacích. Místo na to je, zmenšíš rozteč poslední dopravní koleje a strojové koleje v depu. A máš vyřešeno.