Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Rebel píše:Ahoj
takto navrhované spojení kolejí jsem volil na základě návrhu kolegy Sandyho, nicméně tvůj návrh jsem také zvažoval má to ale dvě slabiny:
1. Geoline jsou svou geometrií dosti limitované takže bych to takto nespojil, alespoň ne hladce musel bych při ohýbat koleje.
2. Modelově bych degradoval celou stanici, protože bych neměl jedinou kolej kde by mohl vlak projíždět více než 40km/h
Co se týká té obslužné části, vím, že mnou navrhované zapojení je trochu neobvyklé, ale využiji tím nejvíce místa. Klidně se mi tam vejde remíza s montážní kolejovou šachtou včetně naftového zbrojení. Pokud bych to zapojil jak navrhuješ vešla by se sotva remíza + nafta.
Ale díky za připomínky
imodry píše:Mám dotaz, ve finální části úprav, budeš zakrývat plastové podloží kolejí, či ho ponecháš tak jak je? A dále si dovolím poznámku k trojcestné výhybce na levém zhlaví a to v tom smyslu, že se na skutečné železnici (alespoň u nás) prakticky nevyskytuje a nepoužívá, zejména ne na vjezdu do stanice. Někde v depu, či mimo dopravní koleje možná někde je k vidění. Já vím, šetříš místem, jiné řešení by zkrátilo délku dopravních kolejí, je to jenom model atd. jistě máš spoustu jiných argumentů, proč ji tam máš. Já jen abys věděl o jakou anomálii se jedná.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků