joe1970 píše:Tohle se mi hodně líbí.... jak ty koleje v nádraží, tak ta vlečka.
Sakryš, co s tím? Koleje jsou už přilepeny, elektrika v kolejích zapojena..... To je dilema
Tak pár drátků znovu asi není problém, záleží jakým způsobem a čím je to přilepeno jestli jenom nastehované na kapchách atd. Je mi jasný že ten růžový martroš je dosti měkký a tím odlepováním se může poškodit. V nejhorším můžeš vyměnit celé to růžové tlumení na příslušných částech segmentů. Nějak to určitě půjde jde spíš o to jak to bude pracný. Fyzicky tam vozidla nepochybně projedou, těma Ypsilónama sis to určitě projel a určitě dokážeš posoudit jak moc se ti to na těch esíčkách láme. Já jsem popsal je takovou jednodušší variantu úpravy.
I ta vlečka může mít spoustu podvariant, odvrat může být o pár cm delší a můžeš mít na vlečce malou mašinku a požívat ho i jako výtažnou vlečky, na odvratu se dá dát i angličan - tím by se i prodložila ta nejkratší kolej. Zase angličany v TT jsou bez vodivé srdcovky, což nemají rády malé mašiky na vlečky. Tu by se dalo použít třeba toto:
http://www.peco-uk.com/imageselector/Fi ... 0sheet.pdfsamozřejmě by bylo asi vhodné upravovat ty macaté pražce, ale po tomto to bude jezdit spolehlivě.
No když se tak na to dívám, tak by to celé zhlaví s tímhle angličanem šlo předělat na 12°/10° geometrii, ale to už by pravděpodobně vyžadovalo náročnější úpravy vyhýbek a práci s flexi vyhýbkymi a užralo by to pár cm délky kolejí...
Kreslil jsem od ruky. Určitě zkus hodit do wintrackujak tam vychází to napojení toho depa na tu poslední kolej, tam možná bude vhodné o 2-3 pražce zkrátit rovnou větev vyhýbky u tebe značené V11, aby měl ten oblouk více prostoru.
Jinak kolejště je pěkně navržené a zajímavé.