Kolejiště TT - 245x90 cm

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Kolejiště TT - 245x90 cm

Příspěvekod KolejarCZ » úte 28 čer, 2016 3:16 pm

Dobrý den, jsem začátečník, a potřebuji se poradit se zkušenějšími o plánu na výstavbu modelového kolejiště. Kolejiště plánuji jednoduché, nenáročné na terén(tím ale nemyslím, že bude kolejiště ploché jako deska), stoupání pravděpodobně nebude. Místo toho bych se chtěl věnovat spíše kolejím, a objektům kolem trati. Plánek uveřejním níže a poprosím Vás o komentář k návrhu, jednoduše, potřebuji poradit, zda je kolejiště vhodné, či jestli se jedná o čirou "blbost".
Plánek ve fotografii zde: http://www.imgup.cz/image/YtS
Jedná se o kolejiště, inspirované plánkem Zálesí, který najdete na tomto fóru. Dole na plánku se nachází hlavní nádraží. Je tříkolejné, a dimenzované pro zastavování krátkých rychlíkových souprav, či manipulačního vlaku. Ve stanici se rovněž nachází jednokolejná vlečková kolej, která se dá obsluhovat ze dvou kolejí. Posuňme se dále po kolejišti. Vpravo v zatáčce by teoreticky mohla vzniknout vlaková zastávka, v plánu však zatím není. V obloucích jsou použity koleje Tillig TT 83111 R396. Ještě před vjezdem do dvoukolejného nádražíčka projíždíme odbočkou na vlečky. Je zde celkem pět vlečkových kolejí, a to s nemalou kapacitou nákladních vozů. Kolem kolejí bych zbudoval speciální objekty průmyslových budov. Nádražíčko nahoře je určeno jen ke křižování, odstavení, či k manipulaci s vozy z vleček. V tunelu se nachází dvě koleje, tou kratší se bude projíždět, na delší koleji by se mohl skrývat jeden vlak. Ke kolejišti bude přístup zleva, takže v případě problému v tunelu bych využil okénka, pomocí kterého vidím zvenku přímo na obě koleje v tunelu.
KolejarCZ
 
Příspěvky: 10
Registrován: pon 27 čer, 2016 9:54 am

Re: Kolejiště TT - 245x90 cm

Příspěvekod hopeter » úte 28 čer, 2016 5:45 pm