hopeter píše:Milane je to marný , má svou hlavu ...
Ahoj Petře,
no koukám,koukám.Zkusím se zasnit.
Dobře tedy ovál,vše v jedné rovině.Začínám skryťákem,klidně od dvou průběžných kolejí a jen pro manipulační vlaky.Ještě vložím ke krajním výhybkám další výhybky pro kusou kolej=sólo motoráky.
Viditelná stanice,proč né,klidně o třech staničních kolejí,z toho dvě dopravní,třetí manipulační na kterou napojíme kusou strojovou kolej,kde nám bude remízovat třetí stroj sólo motor jiné řady.Anglickou výhybku zrušit a do manipulační vložit další výhybku pro vlečku.
Sled budov:
---remíza/naftové hospodářství-----staniční budova----skladiště---volná skládka-----vlečka ZZN----
Celou stanici bych zkrátil na nejdelší nákladní vlak,ať máme i na pravé straně kus širé trati.Vyjedeme ze stanice a míříme do vlečkového areálu.Chybí odvratná kolej,která kryje širou trať proti vjezdu ujetých vozů z vlečky při posunu.Čím zastoupíme průmysl na vlečce?Stavebniny?Velkoobchod?Menší strojírenský závod (ale ten by potřeboval už dvě kusé koleje)?Malá tepelná elektrárna?Kapesní hlubinný důl?Jatka?Pila?Atd...............
Klidně zde remízovat vlečková lokomotiva ve formě "Prasátka".
Sume sumarum,nákladní doprava potřeba,dvě motorové (parní) lokomotivy,né typu Sergej nebo ragulin.
Osobní doprava,dva osobní motoráky,třetí remízující osobní motor ve stanici jako posilovýúpendl.
Vlečka,prasátko.
Krajina
Mezi vlečkovým areálem a stanicí,když tam musí být přístupová cesta,nechat pořádně zarůst alejí.Soustředit přístupovou cestu jen na krátkém úseku kolejiště na levé straně.Netvořit ji průjezdnou celým kolejištěm.Nad tunelem dostatečné nadloží,v pozadí lesy,před nimi louky,pole atd.
Milan