Kolejiště zastávka H0 2300x1000

Dovolte mi představit a utřepat návrh kolejiště. Nejsem ani železničář, ani blázen do předpisů, jen někdo, komu se modelové železnice líbí a baví ho posunovat vláčky sem tam. Na druhou stranu, když už něco dělám, ať to za něco stojí.
Situace: Na půdě nalezena sbírka různorodých vagonů a lokomotiv v různém stavu rozkladu, desítky metrů kolejí, výhybky a jiné věci. K tomu rám 2300*1000 mm, na kterém je upevněna překližka.
Návrh: Realizovat malé kolejiště do ložnice pro občasné večerní analogové poježdění, s vizí rozšíření do L po rekonstrukci půdy.
Téma: železniční stanice na hlavní trati v kopcích s odbočkou na blízké překladiště/sklad - dřevo z lesů k vagonům, uhlí z "dálky" pro pilu někde dál v kopcích. Kdo někdy viděl Loukov u Bystřice pod Hostýnem, bude vědět přesně. Ta tedy nemá odbočku, na druhou stanu, nemodeluji konkrétní stanici.
Provoz: převážně dvouosé nákladní otevřené vagony ČSD, tažené lokomotivou 704, 708 případně řada 720. Čas od času projede souprava 3 vozů Bee tažená lokomotivou 753. A samozřejmě nesmí chybět 810.
Realizace: jelikož nemám místo a nechci jen kroužit po oválu, chci, aby hlavní provoz byl realizován ve skrytém nádraží, kde bude možno soupravy odstavovat, křížit a přepojovat. Viditelný provoz bude vlastně takový vedlejší produkt.
Ideový návrh je v kresbě. Omlouvám se za technické provedení, ale na detailní rozkreslování bude čas až s reálným návrhem. Bude takový návrh provozně "reálný"? A jak se to řídí? Světelné návěstí nebo stačí tabulky?
Děkuji za připomínky, návrhy nebo i kompletní shození návrhu.
Situace: Na půdě nalezena sbírka různorodých vagonů a lokomotiv v různém stavu rozkladu, desítky metrů kolejí, výhybky a jiné věci. K tomu rám 2300*1000 mm, na kterém je upevněna překližka.
Návrh: Realizovat malé kolejiště do ložnice pro občasné večerní analogové poježdění, s vizí rozšíření do L po rekonstrukci půdy.
Téma: železniční stanice na hlavní trati v kopcích s odbočkou na blízké překladiště/sklad - dřevo z lesů k vagonům, uhlí z "dálky" pro pilu někde dál v kopcích. Kdo někdy viděl Loukov u Bystřice pod Hostýnem, bude vědět přesně. Ta tedy nemá odbočku, na druhou stanu, nemodeluji konkrétní stanici.
Provoz: převážně dvouosé nákladní otevřené vagony ČSD, tažené lokomotivou 704, 708 případně řada 720. Čas od času projede souprava 3 vozů Bee tažená lokomotivou 753. A samozřejmě nesmí chybět 810.
Realizace: jelikož nemám místo a nechci jen kroužit po oválu, chci, aby hlavní provoz byl realizován ve skrytém nádraží, kde bude možno soupravy odstavovat, křížit a přepojovat. Viditelný provoz bude vlastně takový vedlejší produkt.
Ideový návrh je v kresbě. Omlouvám se za technické provedení, ale na detailní rozkreslování bude čas až s reálným návrhem. Bude takový návrh provozně "reálný"? A jak se to řídí? Světelné návěstí nebo stačí tabulky?
Děkuji za připomínky, návrhy nebo i kompletní shození návrhu.