Stránka 4 z 17

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 3:32 pm
od Radek
Ano, ano, od předloňska je všechno jinak. Pochopil jsem, že je řeč o plánku, který je součástí plánů všech stanic, jež se toulá někde po netu a byl tu opakovaně zmiňovaný a je datovaný 2006. Díky za usměrnění :wink:
Nebo si snad myslel jinou devastaci?

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 3:38 pm
od milan ferdián
Platný od roku 2001.

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 3:46 pm
od Radek
To je přesně on 8) . Máš nějaké postřehy k mému výše uvedenému elaborátu?

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 3:48 pm
od milan ferdián
Radek píše:To je přesně on 8) . Máš nějaké postřehy k mému výše uvedenému elaborátu?

Ne,no a co to téma v "Podkladech"?

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 3:59 pm
od milan ferdián
Zdroj Němec_z_ova/K-report

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 8:13 pm
od kuTTil
Šikovnej! Omlouvám se za podcenění :oops:

nic se neděje,Já se ptal a bylo mi odpovězeno

milan ferdián píše:Platný od roku 2001.
[/quote]
Ahoj Milane já si už myslel ,že se k tomu nevyjádříš a jsem rád že se mé obavy nenaplnili

k té Ostravici:
Měl jsem v plánu ,že bych tam zajel asi o prázdninách a nafotil to kolejiště a ono už je pryč to je prostě hrůza ,že nemůžou nechat věci tak jak jsou .Mně jde hlavně o kolejové schéma nějaké koncové stanice pro inspiraci a aby se to nějak vlezlo i se staniční budovou na šířku 26 cm na délku by bylo k dispozici 200 cm.měla by to být koncová stanice která právě vždy koncovou nebyla to pro případ kdybych ještě prodloužíl trat dále a nejlépe na území Moravskoslezkého kraje a Ostravice to vice méně splnuje. Jsou ještě nějaké podobné a provozované koncové stanice?Ještě mě napadá Frenštát pod Radhoštěm, no a ted abych zase všechno hledal jen na papíře,a právě ,že ty starší plány moc dobře neumim louskat a ještě to přenášet do modelu, fotky by byli lepší,nějaké mám ,ale není to tak detailně vyfocené to kolejiště, ale spíš lokomotivy
A to jako třeba znamená že ta vlečka na pilu už není napojena do kolejiště?
Asi se tam budu muset vypravit abych viděl tu hrůzu na vlastní bulvy :D snad z toho nezblbnu to si nemůžu dovolit :lol: velice si vážím každé odpovědi kuttil

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 9:53 pm
od Ferda
Pokud mě paměť neklame, tak snad jedinou změnou od 1965 do konce století bylo snesení mostku přes potok a tím pádem zkrácení "výtažné koleje". Já ji ještě pamatuji zašturcovanou švelerem cca 300 metrů za poslední vexlí. Nevím kdy byl mostek snesen, ale tuším, že před revolucí to asi nebylo.
Jedna ilustrační z mého leteckého dne. Je mizerná, ale po zvětšení se dá vytušit aspoň základní uspořádání stanice a jejího okolí:
Jak na sviňu, moje teniska kryje přesně místo, kde byl snesen mostek přes potok. :oops:
Obrázek

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 03 dub, 2015 10:35 pm
od kuTTil
Díky za fotku kvuli te jsem si uvědomil že staniční budova je na opačné straně než potřebují a jsem zase tam kde jsem byl na začátku leda by nevadilo ze by byla na opačné straně

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: sob 04 dub, 2015 12:49 am
od michal_n_cz
kuTTil píše:Mně jde hlavně o kolejové schéma nějaké koncové stanice pro inspiraci a aby se to nějak vlezlo i se staniční budovou na šířku 26 cm na délku by bylo k dispozici 200 cm.měla by to být koncová stanice která právě vždy koncovou nebyla to pro případ kdybych ještě prodloužíl trat dále

K té ploše a šířce 26cm se bude dost těžko hledat přesně reálná předloha a bude se to muset přiohnout. Mrkni třeba na tohle:
Obrázek
více: https://picasaweb.google.com/lh/photo/6 ... directlink
Tu remízu by asi bylo vhodné posunout víc k tomu šturcu, aby nazakrývala přijímací budovu.
Trať kdysi pokračovala dál za silnici - byla tam nějaká vlečka. Zároveň byly už za rakouska studie a nerealizovaný projekt prodloužení Zlaté hory - dál k linii Krnov - státní hranice nevím teď přesně zdali to bylo do Města Albrechtice nebo do Jindřichova.
Nebo mě napadá ještě tohle:
https://picasaweb.google.com/1174789632 ... directlink
Jinak hodně takových dlouhých uzkých segmentů je popsáno třeba zde - zkus tam něco okoukat...
http://www.lokalbahn-reminiszenzen.de/g ... ameset.htm

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: sob 04 dub, 2015 8:47 am
od hank
kuTTil píše:... měla by to být koncová stanice která právě vždy koncovou nebyla ...


Na trati do Horního Benešova máš takové případy hned dva, Svobodné Heřmanice a Jakartovice. A mimo Moravskoslezský kraj hledej hlavně v pohraničí - nerozlišuju epochy ani případy, kdy trať byla obnovena/znovu zprovozněna:

Hranice v Čechách
Vejprty
Moldava
Kraslice
Dolní Poustevna
Heřmanice (750 mm)
Harrachov
Jindřichovice
Černousy
Otovice zast.
Vidnava
Nové Údolí
Slavonice
Hevlín

a to jsem určitě ještě na něco zapomněl. Když pominu zastávky a nákladiště, tak ze všech těch stanic jsou "nejužší" zřejmě Slavonice s obligátním původním schématem - dvě koleje dopravní, jedna manipulační, budova je 16/H, vodárna tam byla odjakživa, remízu postavili až "za republiky" ve 20. letech.

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: ned 05 dub, 2015 9:35 am
od kuTTil
Děkuji všem za odpovědi jsou velmi poučne

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: ned 05 dub, 2015 12:50 pm
od Hekttor
Ferda píše:Pokud mě paměť neklame, tak snad jedinou změnou od 1965 do konce století bylo snesení mostku přes potok a tím pádem zkrácení "výtažné koleje". Já ji ještě pamatuji zašturcovanou švelerem cca 300 metrů za poslední vexlí. Nevím kdy byl mostek snesen, ale tuším, že před revolucí to asi nebylo.
Jedna ilustrační z mého leteckého dne. Je mizerná, ale po zvětšení se dá vytušit aspoň základní uspořádání stanice a jejího okolí:
Jak na sviňu, moje teniska kryje přesně místo, kde byl snesen mostek přes potok. :oops:

Ferdo, docela jsi mě znejistil. Já měl za to, že trať vedla od Ostravice k Bílé po levém břehu řeky, a ani letecké foto z roku 1953 na http://kontaminace.cenia.cz/ mostek přes Ostravici pod Tvojí botou nenabízí. I když popravdě si nejsem jistý, co myslíš tím potokem :-).
Obrázek

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: ned 05 dub, 2015 1:20 pm
od Michal Vaniš
quote="Hekttor
Ferdo, docela jsi mě znejistil. Já měl za to, že trať vedla od Ostravice k Bílé po levém břehu řeky, a ani letecké foto z roku 1953 na http://kontaminace.cenia.cz/ mostek přes Ostravici pod Tvojí botou nenabízí. I když popravdě si nejsem jistý, co myslíš tím potokem :-).
[/quote]
Jeden mostek přes potok vlévající se do Ostravice jsem našel...možná to bude ten správný :?:
Ostravice mostek.jpg

Místo odpovídá červenému okroužkování z předchozího obrázku
Ostravice2-úprava.jpg
[

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: ned 05 dub, 2015 5:58 pm
od Radek
Ferda mluví o výtažné. Ale i podle původních plánů výtažná před řekou. Potok není vidět v plánech ani v reálu.

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: ned 05 dub, 2015 6:28 pm
od Ferda
Kluci ten potok je asi fakt virtuální. :oops:
Nějak jsem to bral jaksi automaticky, že mostek = potok, když řeka je vedle.