nenechej si o toho kecat!
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To že se někomu líbí var. A nic neznamená, (můj favorit zůstává ver. B). Je to přece na Tobě.
Pokud u var. C zvolíš pouze nákladiště, má to dvě nevýhody.
1. výrazně se omezíš v možnostech provozu. V nákladištich se běžne nekřižuje, pokud ano, je to spojeno s poměrně složitým posunem. Vlak vjede do stanice na dopr. kolej, přestaví se na manipulační, pak vjede druhý vlak, po odjezdu se vlak č.1. přestaví opět na dopr. kolej a teprve potom odjíždí.
2. lokálka s jedinou stanicí (a a nákladištěm) bude pořád vypadat jen jako krátká. Bude zde stále pendlovat jeden motor. vůz, v lepším případě se potká s manipulákem v koncové stanici či v nákladišti. Plnohodnotnou mezilehlou stsnicí lokálku protáhneš. Sice ne opticky, ale provozně. Už můžeš provozovat třeba dva os. vlaky (dva mot. vozy - třeba každý jié řady M152.0, M262.0) které se budou pravidelně křižovat v mezilehlé stanici, případně dopoledne bude sloužit jedne ve špičkách druhý apod. To samé s Mn vlakem. Tím pádem celá místní trať získá na zajímavosti v provozu.
Sice na některých lokálkách pendluje celý den jeden motor. vůz, který se nepotká s jiným vlakem, ale provozně mi to moc zajímavé nepřipadá.