Stránka 17 z 28

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: úte 26 črc, 2016 6:12 pm
od Gene_Simmons
VojtikJ píše:Jen jsem napsal mé zkušenosti z provozu ;)
Řekl bych že to je nádraží kvůli vlečce, lepší pro provoz, aspoň nemusí vytahovat do tratě a zpět.

V pohodě :wink:, jak jsem psal...
Tohle zhlaví má i nevýhody, od Doudleb nad Orlicí se na vlečku dá dostat, ale od Pekla nad Zdobnicí jen úvratí.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: úte 26 črc, 2016 6:25 pm
od VojtikJ
Ňák zde nevidím problém jako ty.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: úte 26 črc, 2016 6:46 pm
od Gene_Simmons
VojtikJ píše:Ňák zde nevidím problém jako ty.

Extra problém to není.
1.) Jedu od Pekla a chci na vlečku, musím s celou soupravou za angličana, přehodit angličana směr vlečka, jedu úvratí (couvám celým nádražím po pvní koleji, případně křižuju první kolej) na vlečku.
2.) Kdyby byla výhybka ke skladu, najedu ke skladu, přehodim výhybku na vlečku a jedu úvratí (couvám po vedlejší koleji) na vlečku.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: úte 26 črc, 2016 8:07 pm
od VojtikJ
jen že tvoje řešení je víc komplikované...
A co takhle zbytečná komplikace posunu při přetahování vozů mezi areály?
Když by chtěli dle tvého... z horního areálu do stanice, vysunout do tratě a potom do dolního areálu... takhle jedou napřímo...
čili jak to je má to svoje dobré důvody...
spíš nevidím důvod proč jet z Pekla na vlečku :D

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: úte 26 črc, 2016 8:45 pm
od sidlo
Gene_Simmons píše:2.) Kdyby byla výhybka ke skladu, najedu ke skladu, přehodim výhybku na vlečku a jedu úvratí (couvám po vedlejší koleji) na vlečku.

2. kolej je manipulační, na tu se nedá vjíždět vlakem
Gene_Simmons píše:1.) Jedu od Pekla a chci na vlečku, musím s celou soupravou za angličana, přehodit angličana směr vlečka, jedu úvratí (couvám celým nádražím po pvní koleji, případně křižuju první kolej) na vlečku.

Od toho je 5. a 7. kolej jako předávací. A než výpravčí dostane odhlášku od projíždějícího vlaku, tak je posun hotový.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 5:36 pm
od Gene_Simmons
Další aktualizace: pod záložkou Železniční akce - Setkání parních lokomotiv v Lužné http://modelovy-svet-gene-simmonse.cz/s ... v-v-luzne/
20.6.2015 jsme jeli do Lužné u Rakovníka na setkání parních lokomotiv, které se konalo u příležitosti 160. výročí Buštěhradské dráhy. Vyjížděli jsme z Prahy Masarykova nádraží historickým vlakem v čele s 555.0153 Němkou, ke které se v Kladně připojil 556.0506 Štokr. V Lužné u Rakovníka byl připraven bohatý program. Kdo chtěl, mohl se podívat do muzea ČD na největší českou železniční expozici, kde proběhlo předvedení lokomotiv na točně. Na točně se představily tyto lokomotivy: 556.0506 Štokr, 555.0153 Němka, 534.0323 Kremák, 354.195 Všudybylka, 464.008 Ušatá, 423.094 Velký Bejček a 310.093 Kafemlejnek. I když se během předvádění na točně spustil déšť, vytrvali jsme až do konce :wink:. Následovala kavalkáda tří parních vlaků z Lužné do Řevničova a zpět. Do Prahy jsme se vrátili historickým vlakem v čele s 464.008 Ušatou, která zůstala v Praze Masarykově nádraží připravená na neděli 21.6.2015, aby mohla odvézt další návštěvníky na setkání parních lokomotiv. Tato akce se nám velice líbila, všichni milovníci parních lokomotiv si přišli na své. Vše jsem natáčel a fotil, takže se můžete podívat na dvě videa, která mají dohromady 54 minut, a 90 fotek.
Malá ukázka fotek:
2015_0620_075929.jpg
555.0153 Němka v Praze na Masarykově nádraží v čele historického vlaku směr Lužná u Rakovníka

2015_0620_092036.jpg
556.0506 Štokr po připojení k 555.0153 Němce do čela historického vlaku

2015_0620_134920.jpg
534.0323 Kremák v čele nákladního vlaku, jako postrk je vzadu 354.195 Všudybylka.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 5:37 pm
od miroslav lengyel
Fotky pěkný,ale my co jsme na kolejích skoro každý den si to už ani nefotíme. :D

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 5:48 pm
od workous
Super fotky ..my co se nikam nedostaneme máme radost :)

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 6:05 pm
od Gene_Simmons
miroslav lengyel píše:Fotky pěkný,ale my co jsme na kolejích skoro každý den si to už ani nefotíme. :D

Je mi jasné, že mašin máš plné kecky, ty dnešní mašiny, co zabzučí a odjedou, to není ono :(. Páry, to je úplně jiná liga, ta vůně kouře a čufání (rázy parního stroje), to je prostě paráda!! Neřikej mi, že v práci běžně potkáváš páry :wink: :lol:.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 6:19 pm
od miroslav lengyel
Běžně ne,ale docela často. :D Do děčínského depa zajíždějí i Němci,ti mají akcí habakuk,takže každou chvíli něco supí přes Bad Schandau a na oplátku zase jezdí naši s Šlechtičnou do Německa.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 6:34 pm
od PajaF
Na te fotce s Kremakem, neni ta lokomotiva vzadu priprez, ale postrk.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 7:03 pm
od Gene_Simmons
workous píše:Super fotky ..my co se nikam nedostaneme máme radost :)

Díky, jsem rád, že se to aspoň někomu líbí :wink: :lol: :lol:.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: stř 05 říj, 2016 7:29 pm
od Gene_Simmons
miroslav lengyel píše:Běžně ne,ale docela často. :D Do děčínského depa zajíždějí i Němci,ti mají akcí habakuk,takže každou chvíli něco supí přes Bad Schandau a na oplátku zase jezdí naši s Šlechtičnou do Německa.

Ty se teda máš, to ti závidím. Já bych fotil o sto šest.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: čtv 06 říj, 2016 5:47 pm
od Gene_Simmons
PajaF píše:Na te fotce s Kremakem, neni ta lokomotiva vzadu priprez, ale postrk.

Je to tak, že nejdřív z Lužné do Řevničova odjel Štokr s osobákama, za ním jel Kremák s nákladníma a naposled jela samotná Všudybylka. Zpět z Řevničova do Lužné přijela kavalkáda všech tří soupav. Štokr odjel bez osobáků do depa a Všubybylka s nákladníma a vzadu Kremák odjela na druhou stranu (posun). Fotka je, když se vrátily ze zhlaví k výhybce do depa, kde Kremák odjel sám do depa a Všudybylka tam zavezla i nákladní vozy. Mrkni na druhou část videa, tam je vidět odjezd i příjezd a posun. Tak nevím, jestli postrk nebo přípřež :wink:.

Re: Modelové kolejiště H0 ve tvaru L

PříspěvekNapsal: čtv 06 říj, 2016 7:30 pm
od PajaF
Ja reagoval na ten obrazek s popisem "kremak v cele nakladniho vlaku..." , pokud je masina v cele a vzadu dalsi, tak ta druha je postrk.
Pokud by to byla priprez, musela by byt vsudybylka pred kremakem. Priprez se dava do cela vlaku pred vlakovou lokomotivu.
A je jedno jak to pred tim odjelo a prijelo. :wink: