Ahoj Jirko, jak už jsem psal, je tu drobný problém - pokud nechceš "tramvajové" poloměry, jsi omezen v podstatě na EW2, EW3, DKW a symetrické výhybky 12 a 15 stupňů. Což je sice výběr plně dostačující pro epochu II, nikoli však pro cokoli po roce 1954. V HO je na výběr přes dvě desítky obloukových výhybek, v TT máme jednu se všemi nevýhodami konstrukce EW1. Takže kde můžu, nepoužívám je - namísto nich dávám, pokud to podmínky dovolí, na konce oblouků symetrické 15 stupňů. Ovšem ve chvíli, kdy přijde dvoukolejka do oblouku s DKS nebo vícekolejné zhlaví jako tady, je zle.
V jednom mém neuveřejněném návrhu tohoto kolejiště bylo dokonce 13 EW3 o dvou různých poloměrech (R984/450 a R1931/631), vypadalo to suprově, ale stavět bych to nechtěl.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)