Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
sidlo píše:Odvolám se na tento obrázek http://diskuze.modely.biz/posting.php?mode=reply&f=1&t=13290#pr291358 U všech čtyřsvětlových návěstidel chybí páté světlo horní žlutá.
sidlo píše:Pro jízdu po nesprávné koleji - tady bych se podíval do staničního řádu. Podle mě by mělo jít o normální odjezd
belgarat píše:Nerozumim - prosim 'po lopate': jaka navestidla maji byt na hranicich jednotlivych oddilu na dvojkolejce u nespravne koleje / ve smeru jizdy po nespravne koleji - napriklad na horni koleji dvojkolejky dale vlevo (1. a 2. priblizovaci usek) ?
sidlo píše:Běžná opakovací předvěst svítí stále a její návěst je závislá na následujícím hlavním návěstidle.
Opakovací předvěst autobloku svítí pouze tehdy, pokud mezi ní a následujícím hlavním návěstidlem není kolejový obvod obsazen. Pokud obsazen je, tak zhasne.
sidlo píše:Zapomeň na dvojkolejku. Představ si dvě jednokolejky.
Jedna je vybavená autoblokem - říkejme jí správný směr, u nás většinou pravá.
Druhá není vybavena oddílovými návěstidly autobloku - říkejme jí nesprávný směr, u nás většinou levá. Jízda vlaku začíná u odjezdového návěstidla. Na trati žádná návěstidla nejsou. První návěstidlo, které strojvedoucí potká je předvěst vjezdového návěstidla. A za ním je vjezdové návěstidlo z nesprávné koleje. To je buď dvousvětlové nebo pětisvětlové. Jaké bude je tvoje volba jak moc to chceš mít složité.
sidlo píše:dvoukolejce udělat pravostranný provoz a tříznaký autoblok.
Přijde mi provozní nesmysl rozdělit "doukolejku" na jednostranně projížděné jednokolejky.
Uživatelé procházející toto fórum: kubrt a 3 návštevníků