Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jirkátor píše:Ta návěstidla jsou mi povědomá, že by pan Němeček? Jen to vypadá, žes je tam zasypal napevno bez možnosti je vytáhnout ze šachty. Není to škoda?
JiriKTT píše:Omlouvám se, nečetl jsem celou diskuzi, ale proč jsou návěstidla za výhybkami? Logické by bylo, aby výhybková spojka byla těmi návěstidly kryta. Takhe by ve skutečnosti byla nějaká vjezdová návěstidla před spojkou a pokud je spojka daleko od dalších výhybek, tak před dalšími výhybkami by byla cestová návěstidla. Pokud vlak zastaví u cestových návěstidel, tak stejně stojí na spojce, takže využití pro další vlak je sporné.
Jirkátor píše:Může tvrdit, že jsou to cestová návěstidla, vjezdová jsou před obloukem a nejsou vidět.
chphoto píše:Při budování krajiny jsem se rozhodl, že pro oživení zabuduji do kolejiště nějaké železniční přejezdy. Místa moc není, ale vybral jsem 2 místa, kde to bude dávat alespoň trochu smysl a tak je jedno místo v zatáčce před hlavní stanicí a druhé místo těsně za výjezdem z tunelu (SN) v místě začátku stoupání do horní stanice. .
radula63 píše:Jirkátor píše:Může tvrdit, že jsou to cestová návěstidla, vjezdová jsou před obloukem a nejsou vidět.
Cestová oddílová, Ano. To by být mohlo. Ačkoli já bych je pak teda dával na místa těch trpaslíků a byly by pro jízdu i posun. Sloučil bych jejich funkci.
HonzaM píše:chphoto píše:Při budování krajiny jsem se rozhodl, že pro oživení zabuduji do kolejiště nějaké železniční přejezdy. Místa moc není, ale vybral jsem 2 místa, kde to bude dávat alespoň trochu smysl a tak je jedno místo v zatáčce před hlavní stanicí a druhé místo těsně za výjezdem z tunelu (SN) v místě začátku stoupání do horní stanice. .
Dotaz pro odborníky: může být přejezd bez závor na dvojkolejné trati (což je zpravidla hlavní trať s provozem rychlíků)?
Uživatelé procházející toto fórum: Vlasťa79 a 33 návštevníků