jafobe píše:ondřej001 píše:Joo to jsem čekal . Pro tyto případy je tam trubkou svod pod koleje. Na sloupech je vidět
Řekl bych že v reálu by to spodní vedení pro telefon jen vytáhli nahoru z ostatním drátům, pak společně s ostatnímu přetáhli na druhou stranu kolejjí v bezpečné výšce a zase stáhli níž do dostupné výšky, než že by to tahali jako elektriské rozvody dnes trubkou do země a pak někde pod kolejema na druhou stranu... Nebo by to dostali na druhou stranu kolejí na příhodnějším místě, tady třeba pod mostem...
Ale klidně bych to tady "přetáhl" na druhou stranu někde v místě kde to nebude tak moc vidět (třeba v oblouku za depem mezi stromy, kde se divákův zrak bude stejně upínat na jiné věci...) a táhl to v daných místech na náspu už někde od oblouku po druhé straně. Asi i to by opticky mohlo navodit pocit že kolej je dál, jinak by to přeci od nádraží natáhli rovnou nahoru k náspu až ke strážnímu domku za most, třeba kolem skladu... Ano je mi jasné že na kolejišti to bude skoro vždy prostorový kompromis a vedení by správně mělo vést skoro porád co nejblíže trati.
Jaromír
Nejsem stavitel čistě maketového kolejiště jako řada zdejších modelářů, ale zrovna tento způsob přemostění telefoní linky si pamatuji na zdejší trati za barákem. Nevím, ale jestli je to standartní či náhodné provedení. Bohužel dnes je všechno kabelem v zemi.
Chodí ještě vůbec muž z koženou brašnou a kladívkem a klíčem po trati??