jafobe píše:Vypadá to docela zajímavě, byť to neřeší zase moc cestu co by vedla nákladním prostorem dál.
Co třeba nějak takto jak jsem zmínil už dřív cesta ke strážnímu domku až za oploceným areálem, na silnici by se mohla napojit treba hned za mostem aby bylo vidět nvazující turisické značení už od nádraží. Malou přístavbu skladu kde by se to překládalo na aouta ba se dalo zrovna využít i jako budovu od váhy, jen by asi nebylo vhodné aby byla před štítem budoby kde by lezli přímo ze dveří na váhu, z boku by asi vypadala přirozeněji...
Dík za nápady. Jenom přiložím.
Dříve byly ploty spíše jako schování bordelu před pracovitým lidem Spíš možná cesta se stopami od vozu odděleným šípkovým trním a špendlíky.
Když, tam bude ten dřevěný plot, bude muset nákladní auto pokaždé najíždět k rampě couváním.
Váha dříve hlavně sloužila k dávkovému - váhovému přesunu zboží mezi podniky, JZD, AGRO podniky. Pro osobní prodej bylo vše již naváženo a spočítáno v příručních skladech a následně(pokud vůbec bylo) uvolněno pro prostý lid. Váha tedy nemá již význam pro osobní prodej. Jediná možnost by mohla být u prodeje uhlí, ale i ta byla také dříve do pytlů. Jinak uhlí bylo také rozváženo podnikem služeb a skládáno do sklepů a roznáškou v putnách do poschodí. Lidé dříve neměly vlastní nákladní auta a nádražáci dostávaly na zimu uhlí v rámci služebního poměru.