look23 píše:
Přečti si D1 od ČD resp. SŽ(DC) omezenče než tady začneš prezentovat své buranské vychování.
Navíc si pleteš předvěst odjezdového návěstidla a předvěst vjezdového návěstidla.
O zadne predvesti odjezdoveho navestidla nemluvim ani nepisu. A tu D1 si prostuduj sam, mas v tom hokej.
PajaF píše:Vjezdove jednoramenne navestidlo navesti stuj nebo volno tratovou rychlosti.
Dvouramenne jeste k tomu dvemi rameny vjezd snizenou rychlosti do odbocky. Zpravidla 40 km/h., v tomto pripade ukazuje predvest vystrahu.
Jestlize by melo vjezdove navestidlo navestit i vystrahu, muselo by mit treti zlute rameno.
Pokud chce vypravci vlak ve stanici zastavit, zastavi ho u vjezdu a strojvedouci pak vi, ze bude zastaven i ve stanici.
look23 píše:Koukám, že se zase pustili odborníky.
Mechanická vjezdová 2 ramenná návěstidla se žlutým ramenem byly v provedení, kdy to žluté bylo pouze na pevno a signalizovalo v podstatě to samé, jako dvojramenné bez žlutého ramene, jen strojvedoucí byl extra upozorněn, že musí zastavit. Dvojramenné s pohyblivým žlutým ramenem se vyskytovalo pouze pokusně a jeho provoz měl navíc určitá omezení. Viz. článek v časopisu Dráha (později doplním číslo a ročník).
A ja snad pisu neco o pohyblivem ramenu? Vzdyt ty tady pouze opakujes co jsem napsal ja, ze zlute rameno znamena vystraha.
To zlute rameno mohlo byt samozrejme i u jedoramenneho navestidla.
Nejsem zadnej odbornik, ale na draze jsem nejakej patek delal.
V kazdym pripade vaz slova, mohlo by ti to byt pozdeji treba i lito, a to bych nerad.