Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
HonzaM píše:Je běžné, když se vlak k nástupišti dostane pouze odbočkou?
RadekH0 píše:Ten angličan je tam hroznej. Možná o tom ani nevíš ale uspořádání staničních kolejí máš stejný jako ve stanici Velim. Tak proč se neinspirovat tam?
Spojka mezi 1 a 2 kolejí může mít delší výhybky pro vyšší rychlost, zbytek dle uvážení.
P.S. Ano, dopravní možnosti jsou zde omezenější, zato se ale u řízení musí víc přemýšlet
HonzaM píše:RadekH0 píše:Ten angličan je tam hroznej. Možná o tom ani nevíš ale uspořádání staničních kolejí máš stejný jako ve stanici Velim. Tak proč se neinspirovat tam?
Spojka mezi 1 a 2 kolejí může mít delší výhybky pro vyšší rychlost, zbytek dle uvážení.
P.S. Ano, dopravní možnosti jsou zde omezenější, zato se ale u řízení musí víc přemýšlet
Je rozdíl mezi tím, jestli stavím modul, třeba jako jsem stavěl Sklené nad Oslavou, kde mi šlo o co nejbližši přiblížení skutečnosti, a domácím kolejištěm, kde se řídím možnostmi optimální využitelností prostoru i návazností na stávající sousední segmenty.
RadekH0 píše:[
Za mě ten angličan v rovné koleji nee. Pokud by jsi ho tam mermomocí chtěl, tak aspoň udělej pokus, kdy přes angličan pojede ten tvůj RailJet rychlostí odpovídající průjezdu po rovné koleji. Mám takovou obavu, že při průjezdu přes ten angličan z toho bude třepající se model.
Zlámalík píše:Návrh dobrý, jen jestli to má být do současnosti - jakože jo, pak bych se taky přimlouval za vyhození angličanu a nahrazení dvěma výhybkama a taky bych vyhladil to esíčko v levém zhlaví.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků