Ahoj, už jsem to tu jednou psal, ale napíšu to znova.
Zhlaví železniční stanice má dva úkoly:
>maximalizovat délku staničních kolejí
>maximalizovat počet kolejí na které se vjíždí nesníženou, nebo co nejméně sníženou rychlostí.
Ta tvoje stanice opět dělá opak obojího, vypadá to, bez urážky, trochu jako stanice na kolejištích z plechového kolejiva z 60.let, kdy nebyla dostupná odpovídající geometrie. Zkus se zamyslet nad tím, jaké výhybky bys mohl použít, abys to nedělal.
Taky se zamysli nad okolím kolejiště.
- Staniční budova bude mezi těmi podivnými kusými kolejemi a stanicí? Na dvojkolejce je to většinou obráceně, překladiště by bylo nejspíš na druhé straně kolejiště, nebo někde podél trati.
- Kde budou z těch kusých kolejí vytahovat vozy? Do tratě a ještě tak, že vyblokují celé zhlaví stanice? (Ta tvoje "výtažná kolej" je naprosto k ničemu, já potřebuju vjet celou ucelenkou na kolej rovnou ze stanice a nacouvat do terminálu) To snad ne, to by nenakreslili ani v sudopu.
>Jak takový malý terminál kombinované dopravy vypadá je dobře vidět třeba v Nýřanech(i když není ve stanici), nebo v Lípě nad Dřevnicí (v malé lokálkové stanici). Vjíždí se do nich přes dlouhou úvrať, proč? V kontejnerovém terminálu nepotřebuješ objíždět vozy. Potřebuješ do něj nacouvat co nejdelším vlakem a pak lokomotivou odjet pryč, takže ty spojky tam jsou zbytečně a navíc tam chybí ta dlouhá výtažná kolej, přes kterou tam zajedu.
>Podívej se na odkaz
https://mapy.cz/s/detezaguna - kolik místa ti zaberou kontejnery na terminálu, kde jsou dvě a dvě krátké kusé koleje. Kam to tady dáš, pokud máš terminál s dvojnásobnou kapacitou? Bohatě by stačil tříkolejný.
Obrázek není v žádném měřítku, ale vsadím se, že když si ho dáš jako podklad do scarmu, tak jsi to tam schopný dostat.