Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:Peťo souhlasím s tebou a nemám zájem zpochybňovat tento soft (nevzpomenu si jak se jmenuje, scram?). Využívá jej hodně lidí. Problém je v tom, že osa souběžných kolejí je 45 mm. Na ostrovní nástupiště potřebuješ 60 mm. Ten můj pracný soft s tužkou a papírem, to už má spočítané s ostrovním nástupištěm, jen mi hlásí, že tem Railjet na délku panelu 2400 mm se vejde s odřenými ušima. Levé/pravé zhlaví a nákladový obvod jsem si upravil podle sebe. Čekám co mi řekne paní geometrie.
-m-
milan ferdián píše:... Ten můj pracný soft s tužkou a papírem, to už má spočítané s ostrovním nástupištěm ...
Zlámalík píše:... aniž bych chtěl být rýpavý, tohle je právě to, když člověk napřed použije software ...
Zrovna v tomhle případě se výtažná kolej používá často. Při obsluze uhlí na vlečce se celá souprava nevejde na jednu kolej a musí se rozdělit napůl. Jelikož je na trati celkem velký provoz, tak mašina vytáhne celou soupravu na zhlaví, zasune do vlečky, v půlce soupravu trhne a vyjede do výtahu ( zhlaví je volné a provoz není omezen). Poté druhou půlku z výtahu zasune na vedlejší kolej. To samé při sestavě prázdných uhláků… Pokud by výtah nebyl, byla by půlka zhlaví zaseklá na moc dlouho.sidlo píše:Zrovna ten případ ŽĎAS je hezká ukázka toho, že výtažná kolej není potřeba, respektive je to někdy zbytečná komplikace.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků