Spojení kolejiva fleischmann a peco. Fleischmann bez podloží jde v pohodě, ale s podložím to je pakárna. Spojky fleischmann nejdou do peco a naopak. Musí se trochu improvizovat. Ale jde to. Oproti původnímu kolejišti jde stavba nějak pomaleji než jsem čekal
Přílohy
Naposledy upravil vfjr dne sob 27 bře, 2021 6:51 pm, celkově upraveno 1
Ano, možná je tam cca 0,1mm rozdíl, ale zkoušel jsem přejet vagonama a ten skok je téměř neznatelný. Vůbec to neřěším Abych si toho všiml, musím se pekelně soustředit. Na výhybkách to kolikrát poskočí víc.
Po zkušenosti s přestavníkama conrad jsem nyní zkusil přestavníky od hobby balíček. Nevím jaké preferujete vy, ale já jsem zatím velmi spokojen. Montáž a zapojení je v pohodě chodí docela potichu a klidně. Za tu cenu myslím paráda. Také jsem poprvé použil napájené srdcovky a s těmito přestavníky bez problému.
Podařilo se mi sehnat štěrkovnu od Fallera. U nás se už koupit nedá (nikde není skladem), Faller přerušil výrobu, ale v Německu jsem uspěl. Tam jich pár skladem ještě mají. Takže kdo má zájem, bude štěrk. Minimální odběr - jeden vagon
Pomalu se drápu do výšin. Snažím se dodržet max stoupání 3%. Bohužel v jednom místě ať dělám co dělám to bude 4%. Nemám z toho radost, ale vzhledem k rozměrům kolejiště to jinak nejde. Kdysi jsem na kolejištích měl stoupání i 6% a taky to jezdilo, ale to už byl fakt kopec
Záleží na tom na jaké trati to je, jaké vlaky tam budeš provozovat. Problém mám pouze s RailJetem v plné délce sedmi vozů, to už tam lokomotiva prokluzuje. Ostatní vlaky s tímhle stoupáním nemají problém.
Už jsem se doškrábal nahoru. Teď už jen dostat do "roviny" čtyři mosty. Zítra otevřou papírnictví, tak nakoupím a pokusím se ty mosty napatinovat. Jsou moc nové