475.1, 498.0, 556.0 + vše co měla kola z dep Plzeň, Cheb, České Budějovice a jiných
Pětasedmy s dálkovými Os ČB - Cheb, těžkotonážníci a pětistovkaři se štokry, ale i s němkami, na Mn 524.0 a 534.03, R a Ex Praha - Plz - Cheb (- Paříž) albatrosy, nesmíme také zapomínat na lokálkové stroje 423.0 a 433.0. Parních řad přichází v úvahu pochopitelně více než jsem napsal.
Také nesmíme zapomínat na nastupující motorovou trakci. Z první generace motorových lokomotiv (T211.0, T334.0, T435.0, T444.0) bysme mohli potkat poslední dvě na lokálkách a všechny 4 na staničních posunech, nebo s pracovními vlaky, příp. v případě prasátka posun na vlečce....
Konkurencí pro štokry a jiné dospělé lokomotivy byla až turbínová lokomotiva TL659.002 (1962). V roce 1964 přišli první použitelné těžké traťové lokomotivy T678.003 a 17 (rabachor, pomeranč, cénula - od západu na východ
). Do provozu mohli též zasáhnout první barči a sergeje v roce 1968.
Z motorových vozů na začátku 50. let v podstatě cokoli, v šedesátých letech M131.1, M240.0 a M262.0.
Záleží také jak moc jsi ultras
Protože na začátku 50.let jezdili jiné stroje než o 15 let později...
Takže v podstatě cokoli, pokud dodržíš epochu a vyhneš se "slepému" přeznačování DR strojů.
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)